Cum sa ajungi un blogger respectat si cu reputatie

blogger-de-succes

Multi bloggeri nu inteleg ce reprezinta blogul lor. Blogul este un produs pe care trebuie sa il vinzi ( stiu ca suna ciudat ) pe gratis. Si ca orice produs, pentru a fi cumparat, trebuie sa aiba calitate, sa fie promovat si sa nu fie expirat. Acum sa expic asta in limbajul blogurilor.

Calitate, promovare, actualizare

1. Calitatea inseamna, in primul rand, continutul si designul. In design intra totul, inclusiv reclamele care nu trebuie sa deranjeze cititorul. Nu trebuie sa nu aiba reclame, poate avea chiar multe, dar trebuie plasate inteligent si sa nu iasa in evidenta, stricand designul original.

2. Promovarea se poate materializa prin multe lucruri, precum promovarea propriu-zisa pe alte siteuri, prin linkuri, bannere, reclame PPC, dar si prin promovarea de sine, pentru a capata respect. Blogerul trebuie sa-si impuna punctul de vedere si sa-l sustina, dand dovada de incredere in sine si trebuie sa demonstreze ca stie ceea ce spune. Apoi, trebuie sa-i dovedeasca cititorului ca blogul merita citit, sa se inscrie in lista de “subscriberi” si sa revina.

3. Blogul expira atunci cand nu e actualizat. Blogurile, intr-o anumita masura sunt o varianta virtuala a unei reviste, trebuie sa fie actualizate constant si cititorul nu trebuie sa astepte sa citeasca articole care nu mai apar, pentru ca atunci nu va mai reveni pe blog si sterge blogul din “feed reader”.

Respectand cele trei reguli, veti face un pas catre un blog mai bun.

1 comment on “Cum sa ajungi un blogger respectat si cu reputatie

  1. Daca il actualizezi cu anumita frecventa atunci iti vei pastra cititorii. Daca scrii o saptamana constant si o luna nu mai scrii nimic nu faci nicio treaba.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *